OFFICIAL WEREWOLF I GAMEPLAY THREAD

Forum for NHR "Wars" Games

Moderators: Three Stars, dagny, pfim, netwolf

Postby newarenanow on Fri Jul 25, 2008 3:37 pm

Idoit40fans wrote:
newarenanow wrote:
LeopardLetang wrote:Idoit40fans - MVP for the NAN vote.

good work senka


I truly blew it. If Juice wants to post my PM I sent him last night, you can tell I was going against my plan, and it backfired.

That was the turning point.


Its all about the mind games.


Actually, no offense canaan, but his one post where he said the Angel was selfish, that made me feel bad a little, and that was a turning point in my decision. Stupid, stupid, stupid.
newarenanow
NHL Third Liner
NHL Third Liner
 
Posts: 40,605
Joined: Fri Feb 24, 2006 1:56 pm

Postby Juice on Fri Jul 25, 2008 3:37 pm

PM discussion between me and NAN


newarenanow wrote:
Juice wrote:am i to assume you are going to protect canaan again for night 4?


Do I need too? :wink:

I'm still debating whether to protect myself or canaan. If you are still waiting on people, then I'll give you an answer in the morning.

If everyone else has already answered, and you want the game to move on, then I will protect canaan, for the good of the team, because I think I am going to get it tonight.
Juice
AHL'er
AHL'er
 
Posts: 4,686
Joined: Wed Oct 25, 2006 10:23 pm
Location: Tag Bueno.

Postby jwienand on Fri Jul 25, 2008 3:37 pm

LeopardLetang wrote:
jwienand wrote:
Loaf31 wrote:
jwienand wrote:
Loaf31 wrote:
jwienand wrote:
Loaf31 wrote:we only have 4 peopl voting right now, so we do not have the # of voted to lynch anyone


Change your vote and we're that much closer :wink:


you're awfully motivated..... I wonder if you are trying to divert the attention away from you???


I'm just an impatient person. And I'm bored out of my mind at work. This game has kept me sane at my desk the last few days. :lol:


I hear you... I am keeping my vote on Senka..... I think that there is something up with him.


I really do too, I've thought that for a while. But my first nom of the game was Ossa, so maybe I should have acted on it then.


i thought it was funny you used the word nom here. NOM NOM NOM


Ha I never even thought of that.
jwienand
AHL'er
AHL'er
 
Posts: 2,698
Joined: Tue Mar 13, 2007 9:11 pm

Postby Senka on Fri Jul 25, 2008 3:40 pm

welp, game 2. with the randomizer, i wont be a wolf again 8-) so i better not be gone first haha...

Twisted Wrister.
Dean Wormer.

--the reason i took you guys first was because at the stage of the game it was more like a random guess. I didnt want to take Kicksave/Canaa/NAN, because i had a feeling they would be the active users in the group... it turned out that 2 of them were specialists, but i didnt want to NOM NOM them... haha So twisted/Worm ... no hard feelings? haha I just picked a name i didnt recognize too much on the boards..
Senka
AHL All-Star
AHL All-Star
 
Posts: 5,985
Joined: Fri Oct 20, 2006 10:16 pm
Location: RVA

Postby Juice on Fri Jul 25, 2008 3:42 pm

1ST REPLY IN THE THREAD:
newarenanow wrote:AWWWW YEAH BOY!

Hopefully I don't f this up.


FAILDOZER:
newarenanow wrote:I truly blew it. If Juice wants to post my PM I sent him last night, you can tell I was going against my plan, and it backfired.

That was the turning point.


:lol:
Juice
AHL'er
AHL'er
 
Posts: 4,686
Joined: Wed Oct 25, 2006 10:23 pm
Location: Tag Bueno.

Postby LeopardLetang on Fri Jul 25, 2008 3:43 pm

i proposed killing irisheyes since she mentioned to canaan that he was next if he was wrong about bhaw

i figured she wouldn't go through with it though, personally. but if she was eaten, people might think canaan had her eaten. and i figured he'd be out next. but he convinced people he was the angel.

plus, it didn't help irisheyes brought up my name :twisted:
LeopardLetang
AHL All-Star
AHL All-Star
 
Posts: 5,419
Joined: Sat Jan 05, 2008 3:23 pm
Location: Altoona

Postby IrishEyes on Fri Jul 25, 2008 3:43 pm

Jwienand, I owe you an apology. I had you pegged for a wolf after I was eaten... and obviously I was totally wrong.

Still friends? :)
IrishEyes
AHL'er
AHL'er
 
Posts: 4,264
Joined: Thu Feb 28, 2008 2:59 pm
Location: Damn the Man! Save the Empire!

Postby LeopardLetang on Fri Jul 25, 2008 3:44 pm

Juice wrote:1ST REPLY IN THE THREAD:
newarenanow wrote:AWWWW YEAH BOY!

Hopefully I don't f this up.


FAILDOZER:
newarenanow wrote:I truly blew it. If Juice wants to post my PM I sent him last night, you can tell I was going against my plan, and it backfired.

That was the turning point.


:lol:


:lol: :lol: :twisted:
LeopardLetang
AHL All-Star
AHL All-Star
 
Posts: 5,419
Joined: Sat Jan 05, 2008 3:23 pm
Location: Altoona

Postby IrishEyes on Fri Jul 25, 2008 3:45 pm

LeopardLetang wrote:i proposed killing irisheyes since she mentioned to canaan that he was next if he was wrong about bhaw

i figured she wouldn't go through with it though, personally. but if she was eaten, people might think canaan had her eaten. and i figured he'd be out next. but he convinced people he was the angel.

plus, it didn't help irisheyes brought up my name :twisted:


Hehehehehe... I had you and Jwienand... I was wrong on one... but you probably would have been my next suggestion if I was still around. But you got me first. :D
IrishEyes
AHL'er
AHL'er
 
Posts: 4,264
Joined: Thu Feb 28, 2008 2:59 pm
Location: Damn the Man! Save the Empire!

Postby Juice on Fri Jul 25, 2008 3:45 pm

LeopardLetang wrote:i proposed killing irisheyes since she mentioned to canaan that he was next if he was wrong about bhaw

i figured she wouldn't go through with it though, personally. but if she was eaten, people might think canaan had her eaten. and i figured he'd be out next. but he convinced people he was the angel.

plus, it didn't help irisheyes brought up my name :twisted:

canaan was the seer
Juice
AHL'er
AHL'er
 
Posts: 4,686
Joined: Wed Oct 25, 2006 10:23 pm
Location: Tag Bueno.

Postby Senka on Fri Jul 25, 2008 3:46 pm

those are the small mistakes one can say or make. like i almost sent a message to a villager instead of IDoIt, because i clicked the wrong button. i caught it at the very last second... i think it was to beerman..


but the PMs and agreement flowed pretty easily... i had a great bunch of WWs haha
Senka
AHL All-Star
AHL All-Star
 
Posts: 5,985
Joined: Fri Oct 20, 2006 10:16 pm
Location: RVA

Postby Idoit40fans on Fri Jul 25, 2008 3:47 pm

Juice wrote:
LeopardLetang wrote:i proposed killing irisheyes since she mentioned to canaan that he was next if he was wrong about bhaw

i figured she wouldn't go through with it though, personally. but if she was eaten, people might think canaan had her eaten. and i figured he'd be out next. but he convinced people he was the angel.

plus, it didn't help irisheyes brought up my name :twisted:

canaan was the seer


They call me the seer
i've been seaching low and high
i won't get to be dinner
till the day I die.

too bad he was lynched though.
Idoit40fans
NHL Third Liner
NHL Third Liner
 
Posts: 50,507
Joined: Sat Dec 09, 2006 2:42 pm
Location: No Reading, No Research, Just Strong Opinions

Postby LeopardLetang on Fri Jul 25, 2008 3:47 pm

Juice wrote:
LeopardLetang wrote:i proposed killing irisheyes since she mentioned to canaan that he was next if he was wrong about bhaw

i figured she wouldn't go through with it though, personally. but if she was eaten, people might think canaan had her eaten. and i figured he'd be out next. but he convinced people he was the angel.

plus, it didn't help irisheyes brought up my name :twisted:

canaan was the seer


hahah. true.
LeopardLetang
AHL All-Star
AHL All-Star
 
Posts: 5,419
Joined: Sat Jan 05, 2008 3:23 pm
Location: Altoona

Postby beerman on Fri Jul 25, 2008 3:47 pm

Senka wrote:those are the small mistakes one can say or make. like i almost sent a message to a villager instead of IDoIt, because i clicked the wrong button. i caught it at the very last second... i think it was to beerman..


but the PMs and agreement flowed pretty easily... i had a great bunch of WWs haha


oh u would have been gone instantly :evil: :lol:
beerman
NHL Healthy Scratch
NHL Healthy Scratch
 
Posts: 14,171
Joined: Thu Apr 12, 2007 12:19 pm
Location: Left Field

Postby Juice on Fri Jul 25, 2008 3:48 pm

i get the feeling that the sneakyness and levels of thought are going to be much higher this game... if you go back and read through some of the thread, there was some uber obvious things people were doing... but then again i knew all :lol:
Juice
AHL'er
AHL'er
 
Posts: 4,686
Joined: Wed Oct 25, 2006 10:23 pm
Location: Tag Bueno.

Postby jwienand on Fri Jul 25, 2008 3:50 pm

IrishEyes wrote:Jwienand, I owe you an apology. I had you pegged for a wolf after I was eaten... and obviously I was totally wrong.

Still friends? :)


I had my suspicions about you till you got chomped. So I guess.
jwienand
AHL'er
AHL'er
 
Posts: 2,698
Joined: Tue Mar 13, 2007 9:11 pm

Postby Senka on Fri Jul 25, 2008 3:50 pm

Juice wrote:i get the feeling that the sneakyness and levels of thought are going to be much higher this game... if you go back and read through some of the thread, there was some uber obvious things people were doing... but then again i knew all :lol:


ok i added to my original and i dont think i was read or heard on the latter part. sorry.
Last edited by Senka on Fri Jul 25, 2008 4:01 pm, edited 2 times in total.
Senka
AHL All-Star
AHL All-Star
 
Posts: 5,985
Joined: Fri Oct 20, 2006 10:16 pm
Location: RVA

Postby beerman on Fri Jul 25, 2008 3:50 pm

Juice wrote:i get the feeling that the sneakyness and levels of thought are going to be much higher this game... if you go back and read through some of the thread, there was some uber obvious things people were doing... but then again i knew all :lol:


yeah i think the next game is gonna be much sneakier and cutthroat, all the better tho.

any idea on when that is gonna kick off, im hoping not till later on sunday or monday morn, ill be away at a wedding for the weekend
beerman
NHL Healthy Scratch
NHL Healthy Scratch
 
Posts: 14,171
Joined: Thu Apr 12, 2007 12:19 pm
Location: Left Field

Postby Juice on Fri Jul 25, 2008 3:51 pm

a few people have said to wait but i think i may start it as soon as we fill up
Juice
AHL'er
AHL'er
 
Posts: 4,686
Joined: Wed Oct 25, 2006 10:23 pm
Location: Tag Bueno.

Postby jwienand on Fri Jul 25, 2008 3:52 pm

Juice wrote:a few people have said to wait but i think i may start it as soon as we fill up


It's already cutthroat :twisted:
jwienand
AHL'er
AHL'er
 
Posts: 2,698
Joined: Tue Mar 13, 2007 9:11 pm

Postby jwienand on Fri Jul 25, 2008 3:55 pm

This is the greatest thing ever. My last 2 hours or so of work have completely flown by. I only have an hour left. Thanks for getting me closer to my weekend Juice :wink:
jwienand
AHL'er
AHL'er
 
Posts: 2,698
Joined: Tue Mar 13, 2007 9:11 pm

Postby LeopardLetang on Fri Jul 25, 2008 3:55 pm

Juice wrote:i get the feeling that the sneakyness and levels of thought are going to be much higher this game... if you go back and read through some of the thread, there was some uber obvious things people were doing... but then again i knew all :lol:


well, maybe. i kept thinking about asking a question on day 2 or 3 about the werewolves that any werewolf would have had to have already known. so once i decided i might use a dumb, revealing question as a trick, i figured i couldn't bank on anything anyone said, no matter how obvious
Last edited by LeopardLetang on Fri Jul 25, 2008 3:55 pm, edited 1 time in total.
LeopardLetang
AHL All-Star
AHL All-Star
 
Posts: 5,419
Joined: Sat Jan 05, 2008 3:23 pm
Location: Altoona

Postby Juice on Fri Jul 25, 2008 3:55 pm

i'm here for you
Juice
AHL'er
AHL'er
 
Posts: 4,686
Joined: Wed Oct 25, 2006 10:23 pm
Location: Tag Bueno.

Postby jwienand on Fri Jul 25, 2008 3:57 pm

Loaf doesn't even know he's dead yet!!! He's gonna be pissed at me :lol:
jwienand
AHL'er
AHL'er
 
Posts: 2,698
Joined: Tue Mar 13, 2007 9:11 pm

Postby Dean Wormer on Fri Jul 25, 2008 3:57 pm

Senka wrote:welp, game 2. with the randomizer, i wont be a wolf again 8-) so i better not be gone first haha...

Twisted Wrister.
Dean Wormer.

--the reason i took you guys first was because at the stage of the game it was more like a random guess. I didnt want to take Kicksave/Canaa/NAN, because i had a feeling they would be the active users in the group... it turned out that 2 of them were specialists, but i didnt want to NOM NOM them... haha So twisted/Worm ... no hard feelings? haha I just picked a name i didnt recognize too much on the boards..


No hard feelings. I know I have to pay my dues on this board and if getting thrown to the wolves, both literally and figuratively, is what it takes then so be it. Just watch out next game.
Dean Wormer
ECHL'er
ECHL'er
 
Posts: 1,368
Joined: Fri Jan 25, 2008 10:08 am
Location: Columbus, Ohio

PreviousNext

Return to NHR Games

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

e-mail